Ny bloggpunkt! eller något..
2010-11-11 / 19:04:41


Nikon D60 + Nikkor 18-55mm

Jag tänkte göra en grej.. Varje söndag så kommer jag att lägga upp en bild som är väl genomtänkt och inte bara någon random, alltså mer "finare" om man säger så. Just nu så känns inläggen inte speciellt välskrivna och bilderna är.. rätt tråkiga. Så jag tänkte att det kanske är roligare att en gång i veckan få se en mer kreativ bild, vad sägs om det? :D Jag kommer skapa en ny kategori som kommer att heta  Creative sunday.

Jag ska försöka att hinna fota en bra bild till på söndag, men det är nog tveksamt.. Men kika ändå in här på söndag kväll runt 8 tiden :) Jag hinner tyvärr inte med att fota tills idag (söndag), men till nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback