Ångesten är tillbaka..
2010-11-07 / 18:24:16


Nikon D60 + Nikkor 18-55mm

Jaha, då var det söndag igen. Kan ju säga att jag verkligen inte har lust att gå till skolan, inte ett dugg. Saknar faktiskt inget, förutom kompisarna men dom har man ju träffat under lovet ;)

I fredags fyllde jag 15, rätt kul men det kändes inte som någon speciell dag faktiskt, tråkigt nog. Men presenterna är jag väldigt nöjd med, eftersom det var ganska lite som jag önskade mig så fick jag allt. Det som jag fick då var en gitarr, nya hörlurar och lite praktiska saker som mascara, torrshampoo osv.. Super! Sedan fick jag pengar, presentkort och en parfym av släkten. Katchiing! Haha nej men jag är nöjd som sagt. Ska gå och shoppa imorgon efter skolan, är verkligen i behooov av nya kläder!

Ah, vad mycket text det blev!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin bild! :D

2010-11-08 @ 07:33:12
URL: http://youknowphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback